Saturday 12 September 2009

utk SUME KAWAN dan BUKAN KAWAN...sng citer,UTK SEMUALAH...

Hye kawan2….
Aku kat sini nak ucapkan
SALAM LEBARAN
Buat semua yang mengenali aku sebagai seorang kawan atau ape2 jerk….
Walaupun kamu menganggap aku seorang musuh…..
Salam itu tetap aku tujukan untuk kamu…
Sementara aku punya waktu yang sgt singkat ni….
Izinkan aku memohon maaf atas salah silap yang terlalu menggunung
Sepanjang kita mengenali antara satu sama lain….
Aku tau banyak salah yang aku dah buat….
Sejujurnya aku sgt2 menyayangi korang..
Tak kisahlah rapat atau tidak….
Selagi korg bergelar kawan aku….aku akan kenang persahabatan kita seikhlasnya..
Sematkan sayang ni selagi kamu masih melangkah dibumi Tuhan…..
Seadanya aku disini…..sentiasa ada walaupun jauh,
Setiadanya aku disini…..sentiasa tiada untuk menyapa..
Namun, hanya Kerana Indah Tetap Ada KITA…
Aku tetap menemani kamu…….
Kerana Indah Tetap Ada...K.I.T.A
Bermula kisah kita disini
Dan berakhir disini takkan lupa
Indahnya kenangan kau ciptakan
Mesranya mendamba kasih insan
Janganlah lupa kisah kita sejak mula
Biar ia menjadi teman sepimu
Kerana indah tetap ada
Biar sayup jauh terpisah
Kerana indah itu tetap milik kita
Kerana indah tetap ada
Biar hilang ingatan dan nyawa
Akan tetap terus bernafas
Dalam kenangan….kita

No comments: